Jak nakupovat
POZOR! Chcete se kdykoli vrátit na hlavní stránku eshopu?
Klikněte na logo OTX Pharma v levém horním rohu stránky!
1) VYBRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY:
Pro prohlížení všech námi nabízených produktů - klikněte na záložku Přehled všech produktů v levém menu úplně nahoře
Fulltextem - název zboží zadejte do políčka vyhledávání v pravém horním rohu a stiskněte tlačítko s lupou – požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání.
Podle problematiky – výběrem problematiky z menu v levé části stránky nebo kliknutím na Všechny produkty v levé, meni nahoře a nebo v horní liště.
2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ
Po kliknutí na obrázek nebo název vybraného produktu se dostanete na stránku zvoleného produktu, kde se dozvíte podrobné informace - cenu, kód produktu, podrobný popis, detailní fotografie, informaci o dostupnosti produktu.
3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ
Pokud chcete vybrané zboží koupit, klikněte na tlačítko "Do košíku". Poté budete moci pokračovat v nákupu, nebo přejít k objednávce do košíku. V košíku se zobrazí přehled objednaného zboží (název zboží, množství, cena) a formulář na výběr dopravy a platby, který je potřeba vyplnit pro úspěšné dokončení vašeho nákupu. Pokud si přejete zakoupit více kusů od vámi zvoleného zboží, vyberte v rámečku "Množství" vámi požadovaný počet kusů. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena.
4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, kliknete na tlačítko "Zpět do obchodu". V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu "KOŠÍK" (v horní části stránky vpravo). Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.
5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.
6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pozorně zkontrolujte, jestli odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží. Zvolte způsob dopravy - Zásilkovna, DPD, GLS a vyberte platbu - Dobírka, Kartou online, Google Pay, Apple Pay... Pečlivě vyplňte kontaktní údaje – jméno, příjmení, adresu, telefon a email.
Poté klikněte na tlačítko "Odeslat objednávku".
V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.
7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení Vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři.
ZPŮSOBY PLATBY
Platba dobírkou
- Pokud máte vybránu dopravu na adresu nebo do kamenného výdejního místa, můžete platit hotově nebo kartou.
- Pokud jste zvolili zásilkovnu - Z-Box, musíte dobírku zaplatit přes online aplikaci zásilkovny.
- Pokud jste zvolili balíkovnu - balíkomat nebo jiný výdejní box (alza box atd..) musíte před vyzvednutím zaplatit online, přes link co Vám přijde do mailu.
Platba kartou online, Apple Pay, Google Pay, PayPal
- Vyberte na stránce objednávky možnost "Platba kartou online, Apple Pay, Google Pay" a po potvrzení objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu 3D Secure – Comgate. Tam budete mít na výběr z následujících možností: platba kartou online, Apple Pay, Google Pay (zobrazí se pouze možnost dostupná na zařízení, ze kterého platíte – pokud platíte z iOS zařízení, zobrazí se možnost Apple Pay, pokud platíte z Android zařízení, zobrazí se možnost Google Pay).
- Pro platbu přes PayPal klikněte na ni výběr platby přes PayPal. Zobrazí se možnost platby přes PayPal. Pokud máte účet PayPal, přihlaste se a potvrďte platbu. Pokud účet PayPal nemáte, klikněte na „Vytvořit účet“ a zadejte své platební údaje (platební kartu nebo bankovní účet). Potvrďte platbu a poté se vraťte na naši stránku, kde bude vaše objednávka dokončena.
- Pro online platbu kartou zadejte číslo své karty, datum expirace a kód CVC2/CVV2 (viditelný na kartě). Pokud karta vyžaduje další autorizaci, budete požádáni o potvrzení transakce (např. zadání kódu nebo potvrzení v bankovní aplikaci). Všechny platební údaje jsou přenášeny šifrovaně a nemáme k nim přístup.
- Pro platbu přes Google Pay / Apple Pay – vyberte zobrazenou možnost (Google Pay / Apple Pay) a postupujte podle pokynů.
Online bankovní převod
- Vyberte na stránce objednávky volbu Online bankovní převod a po potvrzení objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu 3D Secure - Comgate. Tam klikněte na možnost Bankovní převod a otevře se Vám stránka se seznamem bank, které umožňují online bankovní převody. V případě, že mezi nimi nenajdete svou banku, klikněte na této stránce na volbu "Ostatní banky". Klikněte na svou banku a poté postupujte dle pokynů.
Odložená platba. Nakupte ihned, zaplaťte později.
- Vyberte na stránce objednávky volbu Odložená platba. Nakupte ihned, zaplaťte později. a po potvrzení objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu 3D Secure - Comgate. Tam klikněte na možnost Odložená platba a otevře se Vám stránka se seznamem společností, které umožňují odložené platby. Klikněte na vybranou společnost a postupujte dle pokynů.
Platba na třetiny bez navýšení
- Vyberte na stránce objednávky volbu Platba na třetiny bez navýšení a po potvrzení objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu 3D Secure - Comgate. Tam klikněte na možnost Platba na třetiny bez navýšení a otevře se Vám stránka se seznamem společností, které umožňují tyto platby. Klikněte na vybranou společnost a postupujte dle pokynů.
Nákup na splátky
- Vyberte na stránce objednávky volbu Nákup na splátky a po potvrzení objednávky budete přesměrováni na bezpečnou platební bránu 3D Secure - Comgate. Tam klikněte na možnost Nákup na splátky a otevře se Vám stránka se seznamem společností, které umožňují tyto platby. Klikněte na vybranou společnost a postupujte dle pokynů.
REKLAMACE
Záruční doba
U kosmetických výrobků je datum minimální trvanlivosti označeno slovy „Spotřebujte do:“. Datum minimální trvanlivosti nemusí být uvedeno na obalu produktu, jehož minimální trvanlivost přesahuje 30 měsíců. U těchto produktů je použit symbol otevřené nádobky na krém, uvnitř kterého je údaj o době, po kterou lze přípravek po otevření používat. Tedy je-li v symbolu uvedeno 12M, znamená to, že krém je nutné spotřebovat do 12 měsíců od otevření.
Uplatnění reklamace
Za všech okolností se snažíme zákazníkům vyjít vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, má právo jej u nás reklamovat.
Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dokladu o prodeji, případně i průvodního dopisu se stručným popisem vady) na adresu našeho skladu - viz Kontakty.
Pokud reklamujete výrobky z důvodu alergické reakce, připojte k reklamovanému zboží i lékařskou zprávu, kterou potřebujeme pro reklamační řízení s našimi dodavateli / výrobci.
Kontakt pro uplatnění reklamace:
Email: info@otxpharma.cz
O přijetí reklamovaného zboží Vás budeme informovat do 2 pracovních dní od převzetí zboží do reklamačního procesu formou reklamačního protokolu zaslaného na Vaši e-mailovou adresu.
Vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme nejdéle do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě Vám vyměníme zboží za nové nebo Vám vrátíme peníze dle Vašeho požadavku.
O způsobu vyřízení reklamace je zákazník informován emailem formou zápisu v reklamačním protokolu.
Pokud bude reklamace uznána, budou Vám náklady na dopravu spojené s reklamací výrobku vráceny na základě zaslaného potvrzení.
